Rådgivning & opstart

Bogføring · administration · analyse · effektivisering · optimering · rådgivning

Hvad tilbyder vi?

Vi tilbyder rådgivning til små og mellem storevirksomheder. Uanset hvad man ønsker at blive rådgivet i så kan vi hjælpe. Alt fra effektivisering, iværksætteri, hjemmesider, systemer mm. Derudover kan vi også tilbyde puljeaftaler på administrativesystemer, pensionsopsparinger og forsikringer.

Vores største fokus er altid kunden. Kundens behov og krav til regnskab er vigtigt både i processen om at få et godt samarbejde, men også kundens helhedsoplevelsen af vores arbejde er noget som vi ønsker vægtes højt. Derfor er det også vigtigt for os at kunden altid føler sig i centrum og at kunden er tilfreds med det arbejde, der bliver eksekveret for dem.

Rådgivning og start af din virksomhed

Få forståelse for...

System

Systemoptimering er et omfattende begreb og dækker over mange områder.

Hver virksomhed har deres egne systembehov og individuelle præferencer. Det er vigtigt, at systemerne er enkle, sammenhængende og giver et samlet værdiskabende system.

Digitalisering er et begreb vi hører igen og igen, og er også vejen frem. Men for at digitalisering har den givne effekt, er det vigtigt at systemerne gør deres formål.

Digitalisering af administrative opgaver såsom, bilagshåndtering, løn og timeregistering er et godt skrift på vejen til at blive en papirløs virksomhed.

Vi vil gerne være behjælpelige med at tage et dit på præcis din virksomheds systemer og give vores feedback på eventuelle forandringer.

Effektivisering

Virksomhedens tid er knap og alle ønsker at nå det doble på den halve tid.

Det er vigtigt, at virksomhedens arbejdsgange er så effektive som mulige og koste mindst mulige ressourcer, om det er løntimer, materialeomkostninger mv.

Det handler om at kombinere værdiskabelse med effektiv ressourceudnyttelse ved at optimere arbejdsgange, holdninger, visioner for at nå sine målsætninger.

Vi giver meget gerne vores erfaring og sparring på, hvordan virksomhed kan effektivere, for at frigøre mere tid til dine kerneydelser, som helt sikkert også er det, som hjertet banker for.

Iværksætter

Drømmen om at starte egen virksomhed og få sit eget CVR-nummer er forbundet med mange spørgsmål, som vi gerne vil være behjælpelig med at svare på og sikre, at du kommer godt fra start.

Inden man får oprettet egen virksomhed ligger en masse papirarbejde og overvejelser.

Banken vil ofte forlange et driftsbudget, likviditetsbudget og opstartbudget for at ville oprettet en erhvervskonto med en kassekredit. Derudover skal vælges den rigtige selskabsform med overvejelser omkring hæftelse og skattemæssig behandling. Der skal også udarbejdes en lang række dokumenter i forbindelse med opstarten til erhvervsstyrelsen og øvrige offentlige myndigheder.​

Vision, missioner og forretningsplaner kan også være alt afgørende for, at virksomheden har kursen den rigtige vej fra start og for at få sine målsætningerne.

Vi vil gerne sikre os, at du kommer godt fra start, hvor du kan fokusere på dine kerneydelser og de ting, du er god til.

Hjemmeside

Internettet er mere eller mindre en afgørende faktor for en virksomhed i vores digitale verden.

Alle mennesker søger sin viden på nettet og mange køber sine eftersøgte ydelser og varer via internettet.

Det kan være utrolig værdiskabende for virksomheden at have en hjemmeside, som præsentere kerneydelserne, kontaktoplysninger, faglig information, webshop mv.

Hvis du har ikke styr på den grundlæggende opsætning af din virksomheds hjemmeside, herunder linkstruktur, kan virksomheden gå glip af et potentiel salg.

Vi er klar til at hjælpe dig med at få en hjemmeside og opsætning efter dine ønsker og behov. Såfremt virksomheden selv ønsker at anvende aktiv i dagligdagen, guider vi også til hvordan den grundlægge backoffice fungere.

Puljeaftaler

Vi tilbyder puljeaftaler på forskellige

  • administrativesystemer
  • forsikringer
  • pensionsopsparinger

som gavner små virksomheder til bedre vilkår.

Det siger vores kunder om os

Direktør af Madindustrien

“Når rådgivningen har første prioritet, er du kommet til det rigtige sted. Cloud Controlling er et firma med sans for rådgivning, sparring og detaljer. Man mødes i øjenhøjde, og de forstår at formidle og tilbyde kompetent hjælp. Vi har været med Cloud Controlling siden de startede og oplever hver gang en professionel håndtering og har brugt dem til blandt andet årsregnskaber, budgetter og senest hjælp til COVID-19 håndtering og hjælpepakker. Vi føler os trygge i deres hænder og det er den bedste vejledning vi hidtil har fået.”

Michele Poulsen

Indehaver af Madindustrien

Direktør af San Service

“Jeg har brugt Cloud Controlling siden 2017. Medarbejderne er meget fleksibel og er altid til at komme i kontakt med både pr. sms og telefon. Jeg bliver altid mødt med et smilende ansigt og med gåpåmod med alle typer opgaver. Medarbejderene kan også med være bestemte/skrappe, når dette kræves.

Cloud Controlling er god til at løse opgaven på stedet så der ikke kommer løse ender“.

San Knudsen

Direktør i San Service

Direktør af Mohira

“Vi har i vores organisation benyttet os af Cloud Controlling gennem snart 3 år og er meget tilfredse. Cloud Controlling har ikke blot hjulpet os med stærk ekspertise i regnskab og eksempelvis stiftelse af holding, men har også været en solid støtte i navigeringen af Covid-19 pandemien og hvad det har medbragt af udfordringer. Vi sætter særligt pris på sparring de byder os, den hurtige responstid, samt den klare og tydelige information de formidler videre til os.”

Mathias Poulsen

Direktør i Mohira

Direktør af Gastro46

“Primo 2019 startede vi samarbejde op med Cloud Controlling ApS og har kun rosende ord at sende i deres retning. Vi har med tiden erfaret at vores behov for administrativ assistance er ret varierende hen over året. Medarbejderne har her været superfleksible, hvilket har medvirket til at vi har fingeren på pulsen og derfor er så omstillingsparate som muligt. Et faktum som har gjort samarbejdet med Cloud Controlling særlig værdifuldt da vi har kunne planlægge vores assistance løbende og dermed kunne tilpasse det løbende behov. Deres responstid er utrolig hurtig og mange gange er de på forkant og kender til vores egentlig behov før vi selv gør. Professionel, kompetent og menneskelig rådgivning som jeg er sikker på alle ville kunne se stor værdi i. Pris og kvalitet må om noget siges at være til kundens favør.”

Jonas Hansen

Direktør i Gastro46

Søren Weiss - Fysioterapeut

Jeg har oplevet rigtig god service med Cloud Controlling. Man bliver vejledt rigtig godt og det bliver formuleret i et sprog som man kan forstå. Opstår der en situation, hvor man har behov for hurtig vejledning og råd, er dette også en mulighed hos Cloud Controlling.”

Søren Weis

Fysioterapeut

Skal vi hjælpe dig med rådgivning og opstart?

Vi er klar til at hjælpe dig den rigtige vej imod succes og frigøre dig tid, til at fokuserer på dine kerneydelser.

Kontakt os

E-mail: Post@cloudcontrolling.dk

tlf:  +45 31 76 50 20

Adresse: Dæmningen 44a 1.1, 7100 Vejle
CVR: 39988429

Cloudcontrolling